Reklamácia tovaru
Ako reklamovať tovar?
Pre zahájenie reklamácie v záručnej lehote najskôr vyplňte priložený online formulár.
Po vyplnení a odoslaní formulára vám najneskôr do 7 dní od prijatia reklamácie zašleme e-mailom reklamačný protokol, ktorý potrebujeme na začatie reklamačného konania s výrobcom. Zároveň vám tiež zašleme adresu, na ktorú nám môžete tovar odoslať na kontrolu.
V prípade dotazu ohľadom reklamácie nás môžete kontaktovať na email: reklamacie@rucne-naradie.sk
Priebeh riešenia reklamácie
Prijatú reklamáciu sa vždy snažíme riešiť čo najrýchlejšie. Najneskorší termín jej doriešenia je 30 dní od podania. O výsledku reklamácie vás budeme informovať e-mailom, alebo vám priamo zavoláme.
V prípade oprávnenej reklamácie máte okrem nového produktu alebo vrátenia peňazí za tovar právo aj na finančnú náhradu dopravného alebo ďalších nákladov, ktoré vám vznikli pri reklamácii.
Ďalšie podrobnosti o priebehu reklamačného konania nájdete v reklamačnom poriadku.