Vážení zákazníci Rucne-naradie.sk, máme nový vzhľad, všetko ostatné zostáva pri starom.

Reklamácia tovaru

Ako reklamovať tovar?

Pre zahájenie reklamácie v záručnej lehote najskôr vyplňte priložený online formulár.

Po vyplnení a odoslaní formulára vám najneskôr do 7 dní od prijatia reklamácie zašleme e-mailom reklamačný protokol, ktorý potrebujeme na začatie reklamačného konania s výrobcom. Zároveň vám tiež zašleme adresu, na ktorú nám môžete tovar odoslať na kontrolu.

V prípade dotazu ohľadom reklamácie nás môžete kontaktovať na email: reklamacie@rucne-naradie.sk

Priebeh riešenia reklamácie

Prijatú reklamáciu sa vždy snažíme riešiť čo najrýchlejšie. Najneskorší termín jej doriešenia je 30 dní od podania. O výsledku reklamácie vás budeme informovať e-mailom, alebo vám priamo zavoláme.

V prípade oprávnenej reklamácie máte okrem nového produktu alebo vrátenia peňazí za tovar právo aj na finančnú náhradu dopravného alebo ďalších nákladov, ktoré vám vznikli pri reklamácii.

Ďalšie podrobnosti o priebehu reklamačného konania nájdete v reklamačnom poriadku.