Servis a reklamácie
Adresa k zasielaniu reklamačných opráv
ONIO s.r.o.
PROLOGIS - DC2
Syrovice 689
664 67 Syrovice
Česká republika
Uplatnenie reklamácie
Reklamovaný tovar je možné zaslať alebo osobne doručiť na nižšie uvedenú adresu určenú pre zasielanie reklamačných opráv. Tovar je nutné zaslať spolu s popisom závady a kontaktnými údajmi (adresa, telefón). K reklamovanému tovaru ďalej doporučujeme dodať kópiu predajného dokladu a záručný list (ak bol k výrobku vystavený), prípadne iný doklad preukazujúci nákup tovaru v internetovom obchode ručné-náradie.sk.
Po vybavení reklamácie bude zákazník telefonicky alebo písomne informovaný a bude s ním dohodnutý spôsob odovzdania tovaru (prepravná služba, osobný odber). Spolu s tovarom zákazník obdrží protokol o vykonaní záručnej opravy. V prípade oprávnenej reklamácie má zákazník právo na primeranú náhradu dopravného.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude zákazník telefonicky alebo písomne kontaktovaný a bude mu navrhnutý ďalší postup riešenia vzniknutej situácie (platená oprava, vrátenie tovaru bez opravy, ekologická likvidácia zariadenia a pod)
Reklamačný formulár
Formulár pre odstúpenie