Servis

Uplatnenie reklamácie


Reklamovaný tovar je možné zaslať alebo osobne doručiť na nižšie uvedenú adresu určenú pre zasielanie reklamačných opráv. Tovar je nutné zaslať spolu s popisom závady a kontaktnými údajmi (adresa, telefón). K reklamovanému tovaru ďalej doporučujeme dodať kópiu predajného dokladu a záručný list (ak bol k výrobku vystavený), prípadne iný doklad preukazujúci nákup tovaru v internetovom obchode ručné-náradie.sk.

Po vybavení reklamácie bude zákazník telefonicky alebo písomne informovaný a bude s ním dohodnutý spôsob odovzdania tovaru (prepravná služba, osobný odber). Spolu s tovarom zákazník obdrží protokol o vykonaní záručnej opravy. V prípade oprávnenej reklamácie má zákazník právo na primeranú náhradu dopravného.

V prípade neoprávnenej reklamácie bude zákazník telefonicky alebo písomne kontaktovaný a bude mu navrhnutý ďalší postup riešenia vzniknutej situácie (platená oprava, vrátenie tovaru bez opravy, ekologická likvidácia zariadenia a pod)

Adresa k zasielaniu reklamačných opráv:


ONIO s.r.o.
Reklamácia naradia
Družstevní 84/15
664 49 Ostopovice
Česká republika

Reklamačný technik:
Jindřich Dvorský
info@rucne-naradie.sk
telefón:02 208 6­22 27