Kontrola zásielky pri prevzatí

Reklamácia mechanického poškodenia:

Vážení zákazníci, odporúčame Vám starostlivo kontrolovať obal zásielky a jej prevzatie len v prípade, že nie je nijako poškodená. Podpísaním prepravného listu zákazník súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že dorazilo mechanicky nepoškodené. V prípade poškodenia odporúčame spísať s vodičom protokol o škode, alebo zásielku odmietnuť.

Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú chybu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto chybou bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej škody.

Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté chyby  je možné ohlásiť do 2 dní prepravcovi GEIS/DHL po prevzatí zásielky a žiadať o spísanie zápisu o škode.

Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale nahláste do 2 dní od prevzatia zásielky odosielateľovi, ktorý ju nahlási dopravcovi DHL na linke zákazníckeho servisu DHL = 18 811, GEIS na linke zákazníckeho servisu 18 181, alebo na linke zákazníckeho servisu nášho e-shopu rucne-naradie.sk na linke 02 20 86 22 27. V prípade reklamácie poškodenia zásielky odporúčame NEVYHADZOVAŤ OBAL – je predmetom dôkazového riadenia. Na neskoršie reklamácie takéhoto charakteru sa, bohužiaľ, nemôže brať ohľad vzhľadom na reklamačné podmienky prepravcu.